onsdag 18 november 2009


Jaha, nu ska man snart åka iväg till gymmet och träna. Ska försöka springa lite idag igen och sen köra crosstrainer. Hoppas benen håller för att springa två dagar i sträck, det är inte alls säkert det. Imorgon blir det vilodag från träning.

Det är en alldeles fantastisk höstdag idag! Det var så längesen jag såg den blå himlen att jag nästan glömt bort hur den ser ut. Men idag strålar solen från en klarblå himmel. Jag slog motvilligt upp ögonen imorse och kände mig jättetrött, men när jag tittade ut genom fönstret och möttes av denna strålande höstdag var det som om en liten del av tröttheten försvann bara på grund av vädret.

Dagens planer annars idag består av att försöka komma igång med pluggandet, sortera lite böcker och ställa in i bokhyllorna, diska och betala några räkningar.

1 kommentarer:

Annika sa...

Ja med! Ska bli skitkul! Tur att de satte in en extrabuss! :D