måndag 2 november 2009

Vad skönt det känns nu! Fy fan vilken urladdning.
Först var det gemensam uppvärmning och bugg. Ja, dansen bugg. Det var väl sådär. Antar att det anspelade lite på kvällens tema som var Rockabilly. Lp-skivor hängde ned från taket och massa bilder på gamla jänkare satt uppsatta lite varstans och så spelades det såklart en massa go´femtiotalsmusik också.

Efter buggen var det ett gemensamt pass där vi blev ordenltigt varma. Efter det gick jag och Katrin och terrade Lyft. Det var jättekul, bra träning, men jäkligt jobbigt! Det märks att jag inte styrketränar! Sen var jag bara tvungen att köra box, det är ju så jävla roligt! Sist men inte minst körde vi SK (styrka & kondition) Nu är man mör i kroppen. Det återstår att se om man orkar gå överhuvudtaget imorgon. Jag hade även tänkt hinna med ett pass Step Intervall om jag kommer hem i tid från stan och inte träningsvärken är alltför hemsk.

Imorgon är det förmiddagslektion i skolan, möte med handledaren efteråt och sen tänkte jag ta ett varv på stan innan jag åker hem. Tidig uppstigning imorgon igen alltså. Gillart inte.
Men nu ska jag och Jonas kolla på två avsnitt av The Office innan det är dags att sova!

2 kommentarer:

Marie sa...

Hade noll koll på att det var :p vet att jag såg det i gvnytt för några veckor sen men sen trillade det ur skallen. Och jag går på penicillin som sagt och Mia har ont i ryggen. Så vi hade nog inte gått ändå, även om jag kommit ihåg det :p

Annika sa...

Jag fullkomligt älskade box! förstår jag att du går på!