söndag 1 augusti 2010

Jag har fortfarande inte riktigt fattat att det redan är den 1:a Augusti. Sommaren har gått så otroligt fort! Och nu är den snart slut. Fy fan. Ångest!

Har spenderat kvällen på jobbet. Nu känner jag mig hemsk trött i axlarna/nacken. Jag skulle egentligen behöva vara lite ledig tror jag. Eller mycket ledig. Men nu jobbar jag iallafall bara imorogn också sen är jag ledig en dag.

Är ensam hemma. J har åkt till Öret. V pratade för en stund sedan. Hans plejs verkar helt okej! Saknar honom redan faktiskt. Det blir så tomt när han inte är hemma. Men redan imorgon får jag sällskap här hemma av syrran. Sweet!
Tänkte gå och lägga mig inom kort. Klockan ringer tidigt imorgon bitti. Jag ska bara snabbläsa lite bloggar först.

Natti!

1 kommentarer:

Therese sa...

Tack så mycket! :D Jag blev totalförälskad, hon är helt underbar :)