tisdag 31 augusti 2010

Idag fick jag finbesök från Mia och Thea. Det var jätteroligt att de kikade förbi! Vi ses alldeles för sällan.

Sen styrde jag kosan mot IKEA. Jag hade tänkt att köpa bland annat det här:





Kom dock inte hem med något av det.
Vasen hittade jag inte, ljusstakarna måste ha varit slut för det fanns bara visningsexet kvar, och byrån vägde 40 kg så jag med mina onda axlar och mamma med sin onda rygg orkade inte få med oss den. Så det får bli en annan gång det, när J är med och kan agera bärhjälp. Jag måste ha en byrå nu. Lite annat smått och gott blev det förstås ändå. Som alltid.

Var även in en snabbis på Rusta där jag köpte billiga tavellister och strumpor till J. Kom hem från stan för ungefär en timme sedan så det blev väldigt sent.
Ingen träning orkar jag med idag känner jag. Istället ska jag strax hoppa in i duschen, äta mat och sedan äta krypa ned i soffan och kolla på SYTYCD.

Imorgon väntar jobb igen, så jag hoppas verkligen att jag orkar sova inatt! De här två lediga dagarna har gått ovanligt snabbt.

1 kommentarer:

Marie sa...

Såg du om det fanns några värmeljus? Fanns inga när jag var där för två veckor sen.