söndag 15 augusti 2010

Lord. Denna middag var väl värd att väntas på kan jag säga! Lätt 5 av 5 möjliga i betyg.
Det bjöds på baconinlindad kycklingfilé med kantarellrisotto. J var ju som bekant ute och plockade av skogens guld igår så det var det bäst att ta tillvara på. Jävlar vad gott det var!

Tre jävla bananflugor lyckades leta sig ner i mitt vinglas under middagen. Nog för att jag visste att de "gillar" blandningen rödvin + diskmedel men när de använder mitt vinglas som badkar, då blir jag förbannad! Fick lägga en post-it-lapp på glaset mellan tuggorna så att de inte skulle plumsa i. Äckliga varelser.

En undran bara... Var har alla läsare tagit vägen? Från att ha haft åtminstone 55-65 (och ibland ännu fler) unika besökare per dag till 37 än så länge idag... Har jag förlorat min mojo eller råder det bara bloggtorka/bloggläsartorka på nätet? :(


Vad gör man inte för att undvika miniflugor i glaset.

1 kommentarer:

Malla sa...

rackarns så gott det lät/såg ut! mm, känner igen det där med bananflugor i vinet - inte ok!