måndag 23 augusti 2010

Solen skiner (förengångsjävlaskull) och jag ska iväg och jobba. Jippie!
Hade hellre varit hemma faktiskt. Är sjukt trött, trots en hel ledig helg. Vi har förvisso lagt oss sent och så. Känner inte alls för att spendera kvällen på jobbet, men det brukar gå bra när man väl kommit dit. Ikväll ska jag ta bussen hem så jag är hemma närmare 22.30. Usch! Inte kul när man slutar 21.30 och sen ska upp och jobba igen dagen efter.

Hade tänkt ta en promenad innan jobbet, men jag tror fan inte att jag orkar det heller. Får allt bli en väldigt kort en isåfall. Var är min energi? :(

Well. Ingen idé att sitta här och gnälla. Det är bättre jag gör mig iordning och plockar ihop lite saker som ska med till stan imorgon efter jobbet. Jag ska träffa syrran och kommer sova över där. Så ni vet.

2 kommentarer:

Malla sa...

men ibland är det skönt att gnälla bara för att :)
hoppas det går bra på jobbet!

Marie sa...

Ja det har varit skönt att slippa tänka på det faktiskt :-)