måndag 16 augusti 2010

Varför är jag så sjukt trött? :(
Somnade typ direkt jag la huvudet på kudden igår, sov som en klubbad oxe hela natten, tills J skulle upp. Då vaknade jag, men somnade direkt igen. Vaknade sen när han kom in och pussade mig och sa hej då. Sen somnade jag på två röda. Vaknade återigen när min klocka ringde. Hade förhoppningar om att komma upp i tid och hinna få ut lite av dagen. Stängde av alarmet och tänkte bara dra mig några minuter innan jag klev upp. Det gick sådär. Vaknade 1,5 h senare. Då fick jag tvinga mig ur sängen. Jävla skit.

Har fortfarande inte piggnat till. Ska gå ut och ta en promenad i hopp om att få väck tröttheten.

1 kommentarer:

Marie sa...

Har också varit så där trött idag. Somnade till en halvtimme på soffan nu och känner mig lite piggare i alla fall. Hur länge det nu varar :p