måndag 30 augusti 2010

Ja, se på fan. Idag skiner solen när jag är ledig! Det kunde man inte tro om man ser till helgens skyfall i dagarna tre.

Sitter i soffan iförd träningsoutfit och försöker samla kraft att orka ta mig ut och springa en tur. Känner mig omotiverad då jag har ont i ryggen. Men jag SKA bege mig. Snart.
Sen får vi se hur långt jag orkar springa idag. Om kroppen säger ifrån så tänker jag inte springa 4 km iallafall, så mycket vet jag.

Denna vecka tänkte jag försöka komma iväg till gymmet också för diverse träning i grupp. Ska bli kul! Lite variation förnöjer.

Annars har jag inga direkta planer för dagen. Jag ska plocka ihop lite. På något jäkla vänster ser lägenheten ut som ett bombnedslag varje gång J varit hemma. Så torsdagens städning känns ju ganska ogjord. :( Visst, det är inte dammigt, men saker överallt och ett kök fullt av disk. Så det ska jag ta tag i. Och så ska jag till ICA och handla frukt.
Sen ska jag bara njuta av att vara ledig.



2 kommentarer:

Malla sa...

förresten, om du vill så nog kan jag gå och köpa ljuslyktorna här i stan och skicka dom till dig? 80 kr st och som du såg - riktigt fina :)

Malla sa...

Jag har redan mätt dom för det var en annan som också kanske ville ha :) dom är 17 cm höga och "står ut" 10 cm från väggen. bredden glömde jag mäta men skulle tro på en 12-15 cm.
Dom är inte jättetunga skulle tippa att frakten går på en 50 kr eller så :)
Säg bara till så far jag antingen idag eller imorrn och köper.