måndag 9 augusti 2010

Det var väl själva fan vad svårt det ska vara att få tag på de där jävla tabletterna. I Kil fanns det EN förpackning kvar, så jag kände mig tvungen att boka den.
Nu sitter jag här och är stressad för jag börjar jobba om mindre än två timmar och innan dess hade jag tänkt att hämta tabletterna för att sedan hinna hem samtala med chefen innan jobbet. Det kan jag ju glömma.

Eftersom jag varken har något körkort eller någon bil hemma på hela veckan, så är min kära mor snäll och skjutsar mig till Kil för att hämta tabletterna. Hon har dock varit upptagen med annat hela förmiddagen så vi får väl se när hon har tid att komma.

Förhoppningsvis kan jag istället gå ner till La Boss på arbetstid om jag får för min arbetskamrat. För jag måste göra det idag.

Nä, nu ska jag göra iordning allt så det bara är att dra sen när mamma är redo.


Bild från Google.
Det är inte mina tabletter. De är inte sådär fint ljusrosa.

1 kommentarer:

j sa...

Hej nä jag vet, har inte haft tid.. Gifter mig på lördag så har massssor att göra.. Men en god nyhet vi har fått tid för Ivf nu =) 24 augusti så det är snart.. Hur går de för er?