fredag 13 augusti 2010

Jag hade planerat för en skön morgonpromenad imorse, men när klockan ringde och jag slog upp mina blå och kikade ut så REGNADE det. Jag gjorde en snabb överläggning med mig själv och kom genast fram till att ställa in promenaden.

Slocknade igen och vaknade en och en halv timme senare. Då regnade det inte, men det var väldigt grått och blåsigt så viljan att gå ut och promenera var helt bortblåst. Istället har jag grejat lite hemma. Med grejat så menar jag plockat undan och försökt få hemmet att se någorlunda propert ut.

Fredag den 13:e idag då. Är ni vidskepliga, kära läsare?
Jag kan vara lite vidsekplig när det kommer till vissa saker. Till exempel så går jag aldrig under en stege och går det en svart katt över vägen så spottar jag tre gånger över axeln. Men just fredag den 13:e har jag aldrig upplevt att jag har särskilt mycket otur eller så vad jag kan minnas.


Strax ska jag äta lurre och sen väntar ett eftermiddagspass på jobbet.
Ikväll kommer J hem! Yey! :D

Bloggläsning nu och sen lunch!

2 kommentarer:

Beatrice sa...

Min son är född fredag 13 , har bara funkat under dessa år

Marie sa...

Är inte ett dugg vidskeplig men jag har lyckats riva mig på en spik idag så det skulle inte förvåna mig om jag får blodförgiftning eller nåt :p