måndag 30 augusti 2010

Jag är medveten om att jag kan uppfattas som skrytsam, men jag blir ju så glad varje gång det går bra med löpningen att jag bara måste få ur mig det! Och denna gång är inget undantag. Trots dålig form och brist på motivation sprang jag mina 4 km. Och på en bättre tid dessutom - 28,30 minuter. Jag blir så glad!
Jag har sprungit samma distans tre gånger. Första gången sprang jag på 29,15, andra gången på 29,55 och nu sist då på 28,30.

Ryggen kände jag inte av alls, men nu efteråt känner jag att jag har ont i båda knäna. Främst det högra. Men det går förhopningsvis över snart.

Nu ska stretcha lite, stoppa något i magen och sedan ta en välbehövlig dusch.

3 kommentarer:

Malla sa...

perfekt, jag raderade din kommentar så ingen annan ser din adress :P

Marie sa...

Kul när det går bra :-)

Jenny sa...

Tycker absolut du ska skryta, jag är imponerad!