tisdag 24 augusti 2010

Tänkte bara meddela att jag är vid god vigör.
Sitter hos syrran nu och har lånat hennes dator. Jag har haft en jättetrevlig eftermiddag/kväll tillsammans med sister M. Mycket pratande och skrattande har det varit, och även saker av lite allvarligare karaktär har diskuterats. Nu har vi precis avnjutit varsin kopp te och sängen väntar på mig.

Imorgon bitti ska jag träffa K på stan klockan 11.00. Vi ska tydligen äta lunch då(!) Har de ens börjat servera lunch vid den tidpunkten? Skämt åsido. Men jag vet en som iallafall kommer hoppa frullen imorgon för att orka med lunch. ;)

Godnatt på er, mina vänner! På återhörande inom kort.

3 kommentarer:

Marie sa...

Natti :-)

K sa...

Hehe. Var elva för tidigt??? För mig är det SENT. :) :) :) Hoppas du orkar upp, send me a message annars. Kräm kräm!

Malla sa...

Ha det så trevligt med systeryster :)