onsdag 18 augusti 2010

Vilken fin dag det är idag! Soligt, (nåja, halvklart) och varmt! En riktigt fin augustidag.
Nu ångrar jag nästan att jag bytte arbetspass idag och ska göra en kväll istället för en dagtur som var tanken från början. Men jag behöver faktiskt gå bredvid en kväll också. Jag får se det så. Hoppas att jag får skjuts med min arbetskamrat hem ikväll så jag slipper vänta och ta bussen. (Vi bor grannar vi med, precis som hon igår, och slutar samtidigt, så om hon säger nej när jag frågar skulle jag bli förvånad.)

Jag har varit ute och gått i lite mer än än halvtimme. Hade eventuellt tänkt springa men eftersom jag känner att jag fortfarande har lite ont i benhinnorna är det bäst att låta bli. Tog en kortare promenad istället bara för att komma ut i det härliga vädret och röra på mig lite.

Inatt sov jag som en stock. Tror jag sov i nästan tio timmar(!) Jag är trött och sliten. Så är det. Sommaren har varit intensiv med mycket jobb och inte alls så mycket roligheter som jag hade planerat.

0 kommentarer: