onsdag 25 augusti 2010

Idag har jag haft en långdejt med K på stan. Jag förstår inte hur tiden bara kan rusa iväg så snabbt när vi ses! Det har varit supertrevligt på alla sätt och vis. Vi har diskuterat och dissekerat några väl valda ämnen.

Först gick vi och lämnade tillbaka K:s löshår från bröllopet. Sen flanerade vi bara omkring i duggregnet på stan en sväng innan vi bestämde oss för att inmundiga lunch på Kebabhouse. Efter att vi suttit där en stund blev vi smått shoppingsugna och tog ett varv på stan. Hittade lite smått och gott båda två!

Shoppingen efterföljdes av en fika på Waynes. Där slog det slint i skallen på mig och jag blev helt crazy och kunde inte hejda mig själv, så det slutade med att jag BÅDE tog en varm choklad med grädde samt en kladdkaka med grädde.
K körde hem mig till syrran sen så jag stannade och umgick med henne lite och tog sedan bussen hem klockan 19.00.


Först blev det lunch...


Sen blev det shopping...

Och sen släppte alla hämningar. Jag visade mig svag och kunde inte stå emot mitt begär av alla sötsaker som lockade mig in fördärvet...

1 kommentarer:

Marie sa...

Åh vad gott det ser ut med kladdkaka :-)