lördag 7 augusti 2010

Vi är precis hemkomna från svärisarna. Det blev en heldag där. J:s schwarzwaldstårta blev en succé, dessutom hade svärmor gjort en tårta hon också som var fruktansvärt god! J fick fina presenter - bland annat ett honungsvin som jag tyckte verkade mycket intressant.

Vi blev även bjudna på grillat. Fläskfilé och chorizo med diverse goda tillbehör. Det var smaskigt. Till detta intogs några glas (läs: 4 glas) iskallt rosévin vilket var pricken över i:et.
Det var jättetrevligt och mysigt att få träffa J:s päron och supertrevliga syskon med familjer. Det var alldeles för längesedan sist!

Nu är jag aptrött. (Kan det ha något med vinet att göra månne?) Ögonlocken känns sjukt tunga, så det får nog snart bli sängen för min del.
Imorgon har jag tänkt att göra ett nytt försök med att gå ut och springa en kortis om jag orkar. Jag vill verkligen komma igång igen!

Nu ska jag se om det eventuellt är någon som uppdaterat sin blogg.


Moi idag.

1 kommentarer:

Marie sa...

Eftersom jag vill ha åska så lär det nog inte bli nån. Brukar vara så *s*

Hoppas du kommer ut på en springrunda i morgon då :-)