lördag 7 augusti 2010

Började dagen med en skön sovmorgon. Och sen har det inte blivit så mycker mer gjort förutom en lång dusch. Var hemskt nära på att gå ut och springa imorse, men jag orkade fan inte. Kass är jag.

Om en stund ska vi åka mot stan till J:s familj där det vankas kalas.
J håller på att baka tårta i skrivande stund. Han ska försöka sig på konststycket att göra en schwarzwaldstårta! Skulle jag aldrig våga mig på. Får prestationsångest bara jag tänker på det!

Efter kalaset ska vi stanna där ikväll och grilla och ha det trevligt. Det ska bli roligt, jag har inte träffat dem på hela sommaren!



1 kommentarer:

Marie sa...

Schwarzwald är gott det :-)

Jag har heller inte gjort värst mycket idag fastän solen är framme. Funderar på att ta en promenad ner till Happy sen och se om det finns nån film åt mig.

Man sitter nog och slösurfar för att man inte kommer på nåt bättre att göra. Eller för att skjuta upp sånt man inte vill göra *s*