lördag 8 maj 2010

Jag har faktiskt fått fönster + balkongdörrsfönster putsade i sovrummet idag. We! Känns jävligt skönt att jag orkade fixa med det under förmiddagen. Nu är det bara vardagsrummet kvar. Sen kanske jag kan börja med den riktiga städningen.

Så värst mycket mer har jag inte hunnit med kan jag motvilligt erkänna. Sov nästan till 10.00. Fast egentligen inte, eftersom jag sovit jäkligt dåligt inatt och valnade 04.55 och var törstig och kissnödig och pigg och hade väldiga problem med att lyckas somna om igen. Men till slut gick det. Istället låg jag och drömde massa hemskheter fram tills jag vaknade. Ingen bra natt.

Nu ska jag försöka stoppa något i magen och packa ner en yoghurt och ett äpple att ha på jobbet som mellis! Resten av helgen består av jobb. Ikväll jobbar jag mellan 14.00 - 22.00 och imorgon mellan 7.00 - 16.00.

0 kommentarer: