onsdag 19 maj 2010

Jag fick för mig att jag skulle städa badrummet. Och med städa menar jag bara skrubba handfatet, gnugga lite på badkaret och städa toaletten. Inga golv eller så. Bara få bort lite damm och sånt. Inget konstigt. Detta lilla projekt tog mig säkert en halvtimme att slutföra och när jag var klar var jag fan helt slut! Jag menar verkligen helt jäkla utmattad. Svetten dröp av mig. Det är ju inte riktigt normalt.

Och när jag strax därefter skulle ställa in lite disk i diskmaskinen så blev jag helt skakig och svettig igen. Undrar jag om febern har kommit tillbaka? Det verkar onekligen så.
Okej, jag får helt enkelt försöka undvika hushållssysslor och liknande under den närmaste tiden. Men det är svårt när man ser allt som behöver göras! Men det är nog bra att försöka lyssna på sin kropp när den säger ifrån. Faktiskt.

Jaja, jag har iallafall bestämt mig för att följa med till Kristinehamn trots värmevallningar och rinnande snok. Har duttat i mig Alvedon nu och hoppas på ett mirakel.
Åker om typ 20 minuter och kommer förmodligen inte hem förrän ikväll.

0 kommentarer: