onsdag 26 maj 2010

Dagen har bestått av jobb. När jag kom hem grejade vi på balkongen. Sen grejade vi lite till och det är typ det vi har gjort idag. Har även dammtorkat lite inomhus.

Är jätteförkyld idag igen. Och hostig. Fy fan, säger jag! Så jävla trist. Jag är inne på tionde dagen nu liksom. Det borde vara mycket bättre vid det här laget.

Grillmästarn har varit igång igen. Idag bjöds det på marinerad fläskfilé med ugnsrostade potatis och morötter, vitlöksbaguette och en hemmagjord kall sås med creme fraiche och fetaost bland annat. Det var skitgott. Sen blev det även lite vin och mörk choklad. Drack två glas och känner mig lite småsnurrig i skallen. Hehe.

Nu måste jag gå och lägga mig. Imorgon väntar ännu ett arbetspass, sen snabbt hem och duscha/göra mig iordning för att åka till stan på bio. Det vore även bra om jag hann förbereda lite inför fredagens tripp till Ullared. Stress, stress!

Nu: Sova.
Natti!

1 kommentarer:

J sa...

Ja den maten såg inte lite god ut =)

Ja synen e tillbaka =) Ja fick böja med kortison direkt ja fick veta om tumören. Hur upptäckte du din?
Jag har prövat utan Ivf-behandlig, då fick jag sprutor så ja fick ägg och ägglossning men de gick inte :( Allt e ju utslaget på mig, mina äggledar och allt. Hur e de för dig?