torsdag 13 maj 2010

Här kommer gårdagkvällen i bilder. Det var hemskt trevligt, god mat och mycket skratt! Jag älskar dessa underbara människor som var med igår. Så himla gulliga och snälla!
Vi var ute för att fira att en arbetskamrat fyllt jämnt, men hör och häpna, JAG fick också blommor! För att jag är färdig med min undersköterskeutbildning. Och jag som "bara" är vikarie och inte ens ordinarie på det där stället. Jag blir alldeles rörd och tårögd när jag tänker på hur rara de är mot mig! Tack, tack kära ni! För blommorna och för en underbar kväll!

Maten var jättegod, jag åt kycklingfilé med pesto, soltorkade tomater, fetaost och oliver. Till dessert blev det cheesecake med hallonsås. Detta sköljdes ned med en halv karaff rött vin! Det var även lite underhållning i form av musik från några elever från Ingesunds folkhögskola. Det var okej. Varken mer eller mindre. Dock var volymen i högsta laget, då vi satt precis vid två högtalare så vi fick skrika till varandra under de 45 minuter som de höll på.


Café August.


Söta Annika. Tyvärr med röda ögon. :/


Vinet flödade under kvällen!


Och lilla jag fick blommor!




Redo för en night on the town.

1 kommentarer:

Malla sa...

så roligt att få blommor! och du är fin :)