lördag 22 maj 2010

Äntligen hemma igen! Det var faktiskt ganska lugnt på jobbet idag, trots detta har jag flämtat och flåsat och hostat och det har varit jobbigt. Men nu är jag hemma igen. Hoppas på en bra dag imorgon. Då är jag på en annan avdelning och där är det ganska mycket att göra för tillfället, så vi får väl se hur det blir.

Nu blir det snart varma mackor! De är i ugnen just i detta nu.
Förresten, blocket ja. Fick en gissning på att det var från 2002. Det skulle man kunna tro! Men det är faktiskt bara fem veckor gammalt. Det är mitt MAVA-block. Där vi skrev rapport om patienterna. Under min fem veckor långa praktiktid hann jag använda upp hela blocket och fylla varenda sida med information. Och det har legat där i fem veckor och skavt i min ficka tillsammans med en massa andra saker, därav det slitna utseendet. Nu vet ni.

0 kommentarer: