måndag 10 maj 2010

Trött som en koltrast, trots ovanligt många timmars sömn inatt.
På jobbet gick det i ett hela dagen och när jag kom hem var jag sur för att jag inte fått tag på folk som jag försökt få tag på hela jäkla dagen. Otroligt frusterande och irriterande.
Sen kom mamma hit med en piedestal som hon köpt åt mig. Den ska jag måla vit. Tack, mamma! Åkte och handlade. Skulle bara ha typ fem grejer; kycklingfilé, tandkräm, ägg, färska champinjoner och oliver. (Vilken blandning va?) Kom hem med allt utom oliver. Höll på att börja grina över det, men orkade hålla mig. Herregud, säger jag. Känslig då.

Har nu spenderat lite tid i soffan framför Tradera, samt med att skicka sura mail till de som fortfarande inte betalat mina auktioner som gick ut i förra veckan. Att jag misstänker en nalkande magkatarr då jag har haft jävligt ont i magen några dagar gör inte saken bättre.
Imorgon har jag inga planer alls än så länge.
Nu ska vi iallafall ta tag i kvällens middag. Later!

1 kommentarer:

Malla sa...

hoppas du bara tar det lugnt och tar hand om dig själv imorrn! :)