onsdag 12 maj 2010

Hittills:

Sovmorgon Deluxe (Till 09.45 och vi har snosat som två små grisar hela natten!)
Letat fram kläder som jag tänkte ha ikväll. (Detta kan dock komma att ändras mååånga gånger under dagens lopp.)
Sprungit 2,5 km (Trots värk i det vänstra, jävla skitbenet!)

Nu:

Snabbfrukost
Lång dusch för att tvaga min svettiga kropp!

Sen:

Betala några räkningar.
Göra mig iordning för APT på jobbet 13.30

Ikväll:

Café August med arbetskamraterna! Ska bli jätteroligt. :)

Nu är det dock bäst att jag sätter lite fart här så jag hinner med det jag ska! Later.


1 kommentarer:

Marie sa...

Jag kan inte ha fått den där kvinnliga genen med intresse för skor, kläder och smink *s*
Skor har jag väl högst 5 par av, kläder inte värst mycket och smink har jag inget alls :p Men vi är ju alla olika och tur är väl det *s*

Vad tyckte du om Män som hatar Kvinnor?

Ha en trevlig kväll :-)

Kram