fredag 14 maj 2010

Igår kväll fick jag ett sms från Lina där det stod att jag kunde förvänta mig middag, dans och trevligt sällskap ikväll. Det låter ju underbart! OM det inte vore för det faktum att jag av någon konstig anledning bara har sovit 2 h inatt och därmed är tröttare än trött! Så jävla typiskt att det ska vara något när jag för en gångs skull ska träffa brudarna.

Har precis vaknat upp efter en eftermiddagslur på 1 h men jag känner mig inte ett dugg piggare. Och som om inte det vore nog så mår jag SKITILLA! Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk, Annika åkte nämligen på magsjukan igår, stackarn! :(

Well. Jag ska försöka piggna till lite och sminka mig och göra mig redo nu. Bussen går om mindre än 2 h och då ska jag ha hunnit ner till stationen också. Håll tummarna för att jag mår bättre snart och att jag får en trevlig kväll med tjejerna! Som det känns just nu orkar jag inte ens tänka på vin. Jobbar dessutom imorgon mellan 17.00 - 21.30, så det blir till att ta det relativt lugnt i vilket fall.

Idag fyller K år! Congratulations and celebrations! :D

Nu: Försöka få tillbaka lite färg i mitt bleka fejs.

1 kommentarer:

K sa...

<3 TACK!