söndag 2 maj 2010

Vet ni, vet ni, vet ni?! Jag har ju glömt att berätta att jag ska till Ullared i slutet av månaden och shoppa loss! Yes, jag och Annika ska göra ett nytt försök att ta oss iväg. Vi åker med hennes bror + sambo. Den 28:e maj bär det av.

Men det är nästan så att jag inte vågar tro på det. Förra gången då vi skulle dit var det sånt jäkla krångel fram och tillbaka och det hela slutade ju dessvärre med att vi inte kom iväg alls! Men nu hoppas jag verkligen att det blir av denna gång. Jag längtar som en tok! Det ska bli roligt.

4 kommentarer:

Malla sa...

Åh! jag måste säga att jag är avundsjuk! hoppas du hittar massor :D

Marie sa...

Och jag är inte ett dugg avundsjuk :p
Men jag ska hålla tummen för att du verkligen kommer dit den här gången :-)

Kerstin sa...

ULLARED!!!!

Zandra sa...

Oh Ullared dit kommer jag väl aldrig =((( Kram