tisdag 11 maj 2010

So far har inga stordåd blivit uträttade. Tyvärr.
Syrran kom på besök en sväng och sen kom mamma. Och nu har jag fotograferat och vägt alla skor som ska ut på Tradera inom kort. Det blev 16 par. Satan, vilken tid det tar att förbereda allt innan man ska lägga ut det. Denna gång tänker jag iallafall inte anstränga mig alltför mycket med att beskriva objekten utan mer låta bilderna tala för sig själva.

Vet inte om det blir någon promenad, det ser så blåsigt ut. Well, jag måste till affären och köpa oliver sen åtminstone så en liten tur blir det ju. Fönstren... ja, det känns inte direkt som att jag kommer att ta dem idag.

Ikväll blir det pastasallad och film med J. Mys!

1 kommentarer:

Jenny sa...

Hej hopp!
Inte bloggat här så länge, utan kopierat inläggen från den gamla =P..
Ja dessa extrakilon, blir man nånsin av med dem? Tips, nja.. Jag räknar kalorier, är med i viktklubb på aftonbladet och ja tycker det funkar ganska bra. Fast nu har jag fuskat i 3 veckor snart, så de synd på vågen. Annars är det promenader som gäller här.

I mina ögon är du en hurtbulle, grymt impad av de som kan jogga/springa. Själv har jag inte den färdigheten..
Håller tummarna för att våra vågar visar neråt nästa gång vi står på den..

Ha de gott

kram