söndag 16 maj 2010

Jag vet att jag utlovade lite bilder från i fredags när vi var ute, men igår när jag kom hem hade jag värsta spänningshuvudvärken och därför orkade jag inte fixa med det. Fick jobba över på jobbet och det var stressigt som fan så jag var helt slut när jag kom hem trots att jag bara jobbat i 5 h.

Well. Här kommer iallafall lite bilder från kvällen med tjejerna. Gaby var tyvärr inte med, för hon missade först bussen från Grums och var tvungen att ta en senare buss och så var hon jättetrött för hon hade jobbat så hon orkade inte. Synd! :/

De hade fixat mat från Habibi som är ett libanesiskt ställe. Massa plockmat. Och det var jävligt gott. Dock innehöll det massor av vitlök så vi stank nog väldigt illa där på dansgolvet! Dessutom gick jag runt och smårapade falafel hela kvällen! Men det var det värt.

Efter lite samkväm med god mat och dryck begav vi oss iväg mot stan och styrde kosan mot Tempel där det var Rockin´Friday, vilket innebar massa skön rockmusik hela kvällen. Där dansades det i timmar i sträck och vi satt nog inte mer än fem minuter på hela kvällen tror jag - och det var precis när vi kom. Robin anslöt också. Vissa i sällskapet (jag nämner inga namn) blev lite överförfriskade. Hehe. Själv tog jag det väldigt lugnt eftersom jag visste att jag skulle jobba dagen efter.

Jag sov hos Lina. Hon var sådär pigg dagen efter. ;) Vi bestämde oss för att kontakta de andra flickorna för att intaga lite frukost/lunch/brunch på stan, så vi träffades på Mat & Muffins och käkade. Det var trevligt. Sen var jag tvungen att åka tillbaka till Grums eftersom jag skulle jobba och det går inte så värst många bussar på helgen, så jag fick säga hej då till brudarna och lämna dem där. Men som sagt, det var en jätterolig kväll! Tack tjejer! :D




Välkomstdrink - Bubbel med hallon i.


Den kalla maten.


Den varma maten.


Min tallrik med massa godsaker på!


Katrin njuter av sin öl.


Katrin och Lina tycker om varandra.


Katrin hade utrustat sig med kådisar om hon eventuellt skulle få ragg.


Jag och Lina upsidedown.


Moi.


Jennie och Lina gick raka vägen till baren och beställde en varsin minttu.


Jag och Katrin var två glada skitar.


Här röjs det på dansgolvet!


Jag och lilla Lina.


Jennie börjar bli lite suddig mot slutet av kvällen. ;)

Av respekt för tjejerna tog jag inga bilder på dem dagen efter på Mat & Muffins utan höll mig till att fotografera min mat. Pasta med fläskfilé och gorgonzola.

2 kommentarer:

Malla sa...

oj så god maten såg ut! härliga bilder, såg skoj ut :)

Anonym sa...

Underbart Milla, det syns faktiskt va kul vi hade hela kvällen!
Det här får vi göra om på en heldag tycker ja :) Gillar dig ja ;)
Kram Katrin