måndag 24 maj 2010

Ja, det kan man verkligen kalla det. Veckan ser ut ungefär såhär:

Måndag:

♥ Ringa och ändra tiden för cellprovstagning då man inte kan göra det under pågående MENS! Ja, you heard me, MENS. Igen. :(
♥ Måla piedestalen en gång till.
♥ Åka till Plantagen med mor och syster för att inhandla lite blommor + jord till balkongen. Sen ska jag försöka hinna plantera dem idag också har jag tänkt mig. Eventuellt svänger vi förbi Gengåvan med lite kläder och annat som vi vill skänka bort också.
♥ Träffa Robert.

Tisdag:

♥ Jobba 7.00 - 15.00.
♥ Hem och försöka få lite ordning på torpet här hemma så det ser någorlunda okej ut på kalaset.

Onsdag:

♥ Jobba 7.00 - 15.00.
♥ Hem och fortsätta plockandet och städandet.
♥ Måste också hinna handla allt som jag ska ha till kalaset, det vill säga tårtingredienser, godsaker, saft osv. Onsdag känns som en bra dag att göra det på.

Torsdag:

♥ Jobba 7.00 - 14.00.
♥ Ut med brudarna! Vi ska gå på nya Sex & The City-filmen och sen ska vi ut och käka middag.
♥ Annika ska sova över hos mig efter festligheterna i stan så vi är redo för fredagens äventyr.

Fredag:

♥ Stiga upp kl 04.00 för att åka till Ullared och SHOPPA loss på GeKås hela dagen!

Lördag:

♥ Jobba 7.00 - 16.00.
♥ Hem och fixa mat, baka tårta och greja det sista innan kalaset.

Söndag:

♥ Ha födelsedagkalas x 2 (Trots att jag egentligen inte fyller år förrän på måndag den 31:a Maj egentligen.)

Detta kommer sannerligen att bli en riktigt intensiv, men rolig vecka!

1 kommentarer:

K sa...

Fabian...men du kommer igen. Nästa månad är det älskog som gäller! (hehe, lite toomuch men ändå..) <3 Heja heja! Kramar i massor.