lördag 22 maj 2010

Ja, hes var ordet. Och inte på ett sådär sexigt, raspigt sätt. Om ni nu trodde det. Nej nej, mer killepå13bastsompreciskommitinimålbrottet-hes. Borde inte den här jävla förkylningen vända snart? Börjar bli jävligt trött på den. Den har iallafall börjat röra lite på sig nu och håller inte till riktigt så mycket i snoken längre utan mer i bröst och luftrör så den kanske är på väg att vandra vidare om jag har tur.

Well. Jag ska iväg och jobba ett kortpass sen mellan 17.00 - 21.30. Känner mig inte direkt upplagd för det om jag ska vara helt ärlig. Men det får gå! Jobba bör man, annars dör man. Kommer nog inte göra många handtag fram tills det är dags att ge sig iväg. Vila mest.
Imorgon jobbar jag mellan 7.00 - 14.00 och sen har jag inget mer än så länge.

2 kommentarer:

Marie sa...

Jag har ett irriterande lock i örat som gör att jag inte orkar sova. Känns skitkonstigt när jag ligger på det örat och dessutom har det börjat värka lite i det. Ska testa med revaxör nu och se om det blir nåt bättre.

Sen tror jag att jag börjar bli gammal för jag kan inte sova länge om mornarna längre. Vaknar alltid runt kvart över sju-halv åtta :-(

Marie sa...

Ja jag hoppas också att det bara är en vaxpropp och att locket försvinner. Jag är rädd att revaxöret också ska fastna där inne så locket aldrig försvinner :s

Hoppas hesheten och förkylningen fladdrar i väg från dig snart :-)