torsdag 20 maj 2010

Och DÄR kom skyfallet och åskan.
Jag undrade just när det skulle komma. Både de två tidigare år när jag varit med på Vårruset så har det regnat. Nej, nu tror jag att jag ljög faktiskt när jag tänker efter. Förra året regnade det kanske inte, men det var dock jävligt mulet och väääldigt blåsigt och kallt! Första året regnade det så jävligt att vi fick sitta i bilen och äta upp picknickkorgen. Det verkar vara standard med dåligt väder. Typiskt när det ändå har varit varmt ute och ganska soligt hela dagen fram tills nu. Isn´t life a bitch så säg.

Hoppas verkligen att det är snabbt övergående för jag har fan ingen lust att spatsera omkring dyblöt i flera timmar med en pågående förkylning i kroppen och bli ännu mer sjuk!

1 kommentarer:

Marie sa...

Med lite tur så kanske det inte regnar och åskar i stan :-) Lycka till!

Ja folk är ukassa på att vara sociala hos mig med som vi pratat om tidigare. Funderar faktiskt på att lägga ner mitt skrivande. Okej att man skriver för sin skull men lite feed back vill man ju ha.

Kram :-)