lördag 1 maj 2010

Jag erkänner.
Jag har blivit totalt charmad av den här mannen. Naturligtvis gillade och beundrade jag Kalle Moraeus redan innan han var med i Melodifestivalen och Körslaget, han är en grymt duktig musiker! Men det är först nu när han synts så mycket på tv som mitt hjärta har börjat slå lite extra för honom.

Den där låten Underbart är ju hemskt vacker. Och har ni sett hur otroligt SÖT han är, Kalle?! Han är sötare än honung. Och så verkar han väldigt snäll. Han har nog ett stort och varmt hjärta. Och så ser han så liten och näpen ut där han står, två äpplen hög, bredvid Gry och når henne bara till armhålan. En riktig sötnöt och charmig som attan är han. Och så gick han och hans duktiga kör och vann Körslaget ikväll hörde jag. Det var de värda!


Vem blir inte charmad av denna karl?

En glad Kalle - vinnare av Körslaget.

0 kommentarer: