onsdag 19 maj 2010

Oh. Jag modebloggar för första gången. Vad säger ni om det då?!
Idag har jag på mig vitt linne från H&M 49,50:-, rutig skjortklänning från BIKBOK 80:-, bälte från H&M(?) säkert skitbilligt och svarta leggings från Gina 99:- (fast de syns inte i bild).

Med detta sagt kan vi konstatera att det inte är några dyra märkeskläder på mig inte. Detta gäller inte bara för dagen utan varje dag. Jag skulle faktiskt kunna lägga ut bilder varje dag på mina fyndoutfits när jag tänker efter. Eller iallafall då och då. Vad tror ni om det, kära läsare? Kul eller totalt ointressant?

Tur för er att jag kapat bort mitt bleksjuka fejs för det är ingen vacker syn kan jag lova. Det är av ren respekt och medkänsla för er såklart. (Och kanske lite för att jag skäms över hur risig jag ser ut.)


2 kommentarer:

Malla sa...

jag gillar att se andras outfit, blandat med annat såklart - så för mig skulle det iaf vara intressant :)

Marie sa...

Kör på med modegrejen du, jag läser allt du skriver :-)

Den vita klänningen i inlägget längre ner var jättefin för övrigt :-) (och skjortklänningen också så klart).