lördag 22 maj 2010

Jag har då inte vilat nånting. Jag har börjat städa balkongen. Det är jobbigt. Det går långsamt. Det är lortigt. Men jag har iallafall börjat. Jag borde nog inte ha gjort det egentligen för som vanligt nowadays blir jag typ sjösvett så fort jag rör mig och gör någonting. Dumma kropp och dumma förkylning!

Men nu har jag iallafall skrubbat lite utemöbler och så har vi satt upp en hylla. Lite andra saker ska också upp och senare i veckan ska jag försöka köpa och plantera lite blommor också. Men det hinns inte nu. Nu ska jag åka och jobba. Vet inte hur jag ska orka. Men orka måste jag ju.

Från en sak till en annan. Hur gammalt tror ni det här blocket är då? Rätt slitet om man säger så! Ser ut som sju svåra år. Gissa gärna!




2 kommentarer:

Anonym sa...

2002

Marie sa...

Ja är jag inte bättre i morgon så ringer jag vårdcentralen på måndag och säger att jag har problem med örat och att jag testat med revaxör.

Jag tippar att blocket är från 1998:-)