onsdag 19 maj 2010

Jaha ja, idag har solen bestämt sig för att äntligen visa sig. Minsann. Och varmt är det också. 19 grader i skuggan redan nu. Hur underbart är inte det då? Dock lite fel tajming för min del. Jag kan ju inte njuta av den pga sjukdom.
Well. Tog en välbehövlig sovmorgon till 10.15 och sen dess har jag gjort... ingenting.
En glad nyhet är att febern i nuläget lyser med sin frånvaro och jag hoppas att den håller sig undan resten av dagen också. Näsan är dock lika jobbig som igår och jag mår inge vidare.

Menmen. Jag vet inte om jag har ro att bara sitta rakt upp och ner och vänta ut förkylningen, så jag funderar skarpt på om jag ska följa med La Familia till Kristinehamn till min plastsyrra och hälsa på henne. Har inte varit där sen hon flyttade dit så det skulle vara trevligt att träffa henne och se hur hon bor. Dock vet jag inte vad kroppen tycker om det? Men vadå, hur jobbigt är det att sitta i en bil, gå in i en lägenhet och sätta sig där? Tror inte vi kommer bestiga några berg eller utöva några andra fysiska aktiviteter direkt. Lite frulle tror jag är bra innan några definitiva beslut tas.


0 kommentarer: